Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Cvetlični Atelje so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino Cvetlični Atelje (na spletni strani imenovana »Spletna cvetličarna«) upravlja podjetje Cvetlični Atelje, Manca Novak s.p.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Podatki o podjetju:
CVETLIČNI ATELJE, MANCA NOVAK S.P.
Žirovnica 59c
4274 Žirovnica
Slovenija
Davčna številka: 29242550
Matična številka: 9067531000
Telefon: 041/ 716-027
Email: cvetlicni.atelje@gmail.com
1. Vračilo artikla
Sveže cvetje je izvzeto iz vračila. Pokvarljivega blaga, kot so rože ni mogoče vrniti.
Možno je le vračilo naših izdelkov iz suhega cvetja.
Potrošnik ima pravico izdelek vrniti v roku 14 dneh, če ta izpolnjuje naše pogoje vračila blaga. Če je od nakupa minilo 14 dni, vam ne moremo ponuditi celotnega vračila ali zamenjave.
Če želite biti upravičen do vračila suhega cvetja, mora biti vaš artikel v originalni embalaži, nepoškodovan in v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Prav tako mora biti v originalni embalaži.
Za dokončanje vračila potrebujemo račun ali dokazilo o nakupu.
Vsak predmet, ki ni v prvotnem stanju, je poškodovan ali manjkajoč iz razlogov, ki niso posledica naše napake ne bo odobren za vračilo. Prav tako vsak artikel, ki je vrnjen več kot 14 dni po dostavi.
Postopek vračila
Če vaš izdelek zadostuje našim pogojem za vračilo, nam ga po kontaktu dostavite na naslov: Žirovnica 59c, 4274 Žirovnica.
Ko bo vaše vračilo prejeto in pregledano, vam bomo poslali e-pošto, da vas obvestimo, da smo prejeli vaš vrnjen artikel. Prav tako vas bomo obvestili o odobritvi ali zavrnitvi vašega vračila.
Če ste odobreni, bo vaše vračilo obdelano, dobroimetje pa bo samodejno dodeljeno vaši kreditni kartici ali izvirnemu načinu plačila v določenem številu dni.
Zamujena ali manjkajoča vračila
Če še niste prejeli vračila, najprej znova preverite svoj bančni račun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice.
Morda bo trajalo nekaj časa, preden bo vaše vračilo uradno objavljeno.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je nekaj časa obdelave, preden je vračilo objavljeno.
Če ste naredili vse to in še vedno niste prejeli vračila, nas kontaktirajte na: info@cvetlicni-atelje.si.
Izdelki kupljeni po znižani ceni
Vračilo cvetja je možno samo za izdelke po rednih cenah. Predmetov kupljenega po znižani ceni ni mogoče vrniti po znižani ceni.
2. Zamenjava artikla
Izdelke suhega cvetja zamenjamo le, če so okvarjeni ali poškodovani z naše strani. Če ga želite zamenjati za isti artikel, nam pošljite
e-pošto na: info@cvetlicni-atelje.si in nam dostavite svoj izdelek na naslov: Žirovnica 59c, 4274 Žirovnica.
3. Način plačila
– Plačilo z gotovino po povzetju,
– Z neposrednim bančnim nakazilom z bančnimi podatki, ki jih prejmete na strani ali vašem e-poštnem naslovu ob zaključku naročila,
– Plačilo s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesika Stripe.
4. Cene
Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine. Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV. Cene v spletni trgovini ne vsebujejo stroškov dostave. Na spletno ceno so možni pribitki, glede na izbrani način plačila.
5. Dostava
Kupcu ponujamo možnost, da mu izdelek osebno dostavimo in mu (med postopkom plačila) zaračunamo glede na izbran naslov dostave.
Dostava izdelkov v občino Žirovnica (4274, Žirovnica, Slovenija) je brezplačna. Kupcu omogočamo tudi brezplačni osebni prevzem svojih izdelkov v naši poslovalnici (Žirovnica 59c, 4274 Žirovnica.
Za naročila, ki dosežejo vrednost 80 EUR, je dostava brezplačna.
Potrebujete pomoč?
Za vprašanja v zvezi z vračili in vračili nas kontaktirajte na: info@cvetlicni-atelje.si.